צוללים קדימה

כן, גם אני אוהב אותו יותר עם תספורת פטריה, וגם לי היה קשה לעכל את האלבום האחרון של הקופים (חוץ מהסינגלים התותחיים שהם שחררו מתוכו), אבל אלכס טרנר היה ונותר מוסיקאי נפלא (אני דווקא מאלו שאהבו את רוב פרוייקט הבובות שלו עם מיילס קיין), ולכן כמה נפלא לשמוע שהוא עובד על פסקול לסרט התבגרות מדליק ומצופה בשם Submarine, בבימויו של ריצ'רד אייואדיי (שאגב, ממש לא זר לטרנר – הוא ביים את הופעתם של הארקטיק מאנקיז באפולו ל- DVD שיצא לפני כשנתיים וכן מספר וידאו קליפים לשירי הלהקה, כמו: Crying Lightning ו- Flourescent Adolescent).
"צוללת", מבוסס על ספר ביכורים באותו שם של ג'ו דנתורן (שראה אור במקור ב- 2008) והידיעה המשמחת היא שבימים הקרובים נוכל לרכוש אותו בחנויות בארץ בעברית צחה! הספר עוסק בנער המתקרב לגיל 15, אשר מפתח אובססיה בכל הנוגע לאיבוד בתוליו ונחוש לחשוף את סודותיהם של הוריו, שכניו וחברתו המשונה לכיתה (מה שמשבש את חייהם של המעורבים בדבר). ביקורות המסתובבות ברשת מתארות אותו כספר מצחיק ומלא אבחנות. מתאים לי.

וזהו Cornerstone, הסינגל האחרון והרגוע של המאנקיז שגם אותו ביים ריצ'רד אייואדיי. קליפ קטן, נטורליסטי, חמוד ומשעשע (שאם הייתה עושה אותו להקה ישראלית בטח היו אומרים שהוא זול ומשעמם, אבל כשאחת הלהקות הכי מבוקשות – וקרוב לודאי עשירות – עושות קליפ דל תקציב, יש בזה משהו חינני, ובמיוחד כשמופיע בו בריטי צפלון עם סוודר אדום וטייפ מנהלים מהימים שסבתא שלי רכבה על גלגיליות).
וגם את השיר הכי טוב מתוך The Last Shadow Puppets, הוא ביים. איזה ביטלס-שיק.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בקרוב!, מוסיקה, קולנוע בריטי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על צוללים קדימה

  1. Shira הגיב:

    לא הייתי במחשב מלא זמן והבלוג שלך הוא בין הראשונים שמיד נכנסתי לבדוק אותם עכשיו, התגעגעתי!

  2. עמית ל. הגיב:

    שמח לשמוע… התגעגעתי גם! 🙂

  3. גזר גמדי הגיב:

    שים לי בצל את הסרט+הספר.
    נראה מרענן + מרנין.

  4. פינגבאק: לכלוכית | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

  5. פינגבאק: פסטיבל סאנדנס 2011 – חלק ג’* | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

  6. פינגבאק: הכינו את השנורקלים! | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

כתיבת תגובה