וין וין

         
  (מתוך: @lenabitts ו- @Joethepublicist)
ב- 15 באפריל הקרוב, יראה אור ספרו האחרון והסופר-מצופה של דיוויד פוסטר וואלאס המנוח, The Pale King, אשר כתב ידו נמצא לאחר מותו. לאחרונה פרסם הניו-יורקר קטע נוסף מתוכו בשם "Backbone" (הנפתח בהחלטה של ילד בן שש לנשק כל אינץ' רבוע בגופו עד שגבו מתפצח). מצד ימין למעלה – המהדורה הבריטית, מצד שמאל – האמריקאית. הספר יראה אור בהוצאת ליטל בראון ויכלול 560 עמודים (מקווה שעד אז אחליט איזו מבין השתיים אני רוצה).

***

בפוסט האחרון על סאנדנס איזכרתי בין השאר את Win Win, סרט של תומס מקארת'י, בהשתתפותו של אחד השחקנים היותר אהובים עלי מהשנים האחרונות, פול ג'יאמטי. אז עכשיו יש לו גם טריילר, והוא מקסים, בין השאר בזכות השיר של Fanfarlo (שנקרא: The Walls Are Coming Down, מתוך האלבום: Reservoir).
הפופ-האורקסטראי השמח של Fanfarlo, מזכיר במידה מסויימת את העושר המוסיקלי של ארקייד פייר, ובא לידי ביטוי באחד השירים האהובים עלי שלהם: I'm A Pilot (בו נעשה שימוש ב-100 גיטרות על מנת ליצור את האפקט העוצמתי ששומעים במהלך השיר). עוד פרט טריוויה מעניין בקשר ללהקה הוא שעטיפת האלבום Reservoir, היא תמונה בה מופיעה אחותו הקטנה של יונסי בירגיסון מ"סיגור רוס" (שעל שמה נקראת למעשה "סיגור רוס". אה-הא).
פוסט זה פורסם בקטגוריה בקרוב!, דיוויד פוסטר וואלאס, מוסיקה, ספרות היא רכילות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על וין וין

  1. פינגבאק: ולווט אנדרגראונד - בלוג ביקורת התקשורת של דבורית שרגל » אצבעות שחורות 11.3.11‏

  2. דניאל הגיב:

    תחליט מהר… הזמנתי את הגרסה האנגלית במחיר מוזל (24 דולר) באתר bookdepository.co.uk
    המשלוח בחינם והעותק מובטח
    יש אפילו ספירה לאחור לקראת צאת הספר

כתיבת תגובה