מכונית מבוקשת מאוד

AoW
טילדה סווינטון נוהגת במרצדס
לפעמים זה בלונדיניות על אוטוביאנקי ולפעמים זו טילדה סווינטון על מרצדס. במקרה של סווינטון, מדובר בקמפיין אופנתי שנועד להציג לראווה את מרצדס בנץ החדשה מדגם S-Class. למשימה התגייסו הבמאי (והצלם) רואו את'רידג', מעצב האופנה היידר אקרמן והצלם אנדרה צ'מטוף (שבין עבודותיו ניתן לציין את Born to Die של לנה דל ריי, קליפ הג'ינג'ים של M.I.A וסרט הקולנוע, Our Day Will Come). לא נראה לי שאקנה מרצדס בזמן הקרוב, אבל בטילדה אני מוכן לצפות נוסעת גם על חד-אופן. אפשר טרמפ?
[לצפייה בוימאו]
~
ג'ון ווטרס בשיחה עם איזבל הופר
צריך לצ'פר את הגאון שחשב על המפגש הזה בין ג'ון ווטרס לאיזבל הופר שנערך בלינקולן סנטר. המפגש נערך לרגל יציאה מחודשת של סרטה האחרון של קתרין ברייה, "ניצול של חולשה", בו מגלמת הופר במאית שלוקה בשיתוק חלקי בגופה ומציעה לנוכל ידוע לשמצה תפקיד בסרטה החדש. עלילת הסרט מבוססת על מאורעות אמיתיים שפקדו את ברייה וזהו שיתוף הפעולה הראשון והמתבקש כל-כך בין השתיים.
ווטרס שואל אותה מעט יחסית על הסרט ובהמשך גולש לשאלות מעניינות ומשעשעות על הקריירה שלה, לרבות מי הם הקולנוענים שהיא מצטערת שהחמיצה, האם הייתה רוצה לעבוד עם במאים כמו אולריך זיידל, גספר נואה ולארס פון-טרייר (כן! בבקשה, כן!!! – את זה אני אומר), האם היא עתידה לכתוב את ספר זיכרונותיה ושאלות פיקנטריות נוספות שתמיד רצינו לשאול את הופר אבל לא קיבלנו במה פנויה בלינקולן סנטר.
אחת הבשורות המשמחות שהופר מספקת היא שבימים אלו היא מצלמת סרט בבימויו של יואכים טרייר (הבמאי הנורבגי הנפלא של "Reprise” ו"אוסלו, 31 לאוגוסט") עם ג'סי אייזנברג וגבריאל ביירן – שילוב שנשמע אדיר! – ולאחריו תשתתף בסרט חדש של גיום ניקולו שביים אותה בעבר ב"הנזירה" (והיה בארץ לא מזמן, לרגל הקרנת סרטו האחרון, "החטיפה של מישל וולבק"). בימים אלו אגב, הופר משתפת פעולה עם קייט בלאנשט (עוד שילוב מהחלומות) במחזה עפ"י ז'אן ז'נה, בשם "המשרתות".
לסיום, ווטרס מקנח בקטע מצחיק בו הוא חולק עם הופר את דעתו לגבי אחת ההופעות הטובות – והכי פחות מדוברות – בקריירה הענפה שלה. בחירה מבריקה ללא ספק [via The Playlist].
[לצפייה ביוטיוב]
~
Schiffsverkehr / הרברט גרונמייר
בימים אלו מוקרן על המסכים בישראל סרטו החדש של אנטון קורביין, "איש מבוקש מאוד", בו מגלם פיליפ סימור הופמן היקר את תפקידו האחרון (למעט הסרטים שסוגרים את "משחקי הרעב"). בדומה לסרטו הקודם ("האמריקאי") גם הפעם בחר קורביין במוסיקאי והשחקן הגרמני הרברט גרונמייר (Herbert Grönemeyer) להלחין את הפסקול. אני לא ממש שומע מוסיקה גרמנית, אבל מסתבר שגרונמייר הוא סופר-סטאר רציני שממלא אצטדיונים בגרמניה.
הוא נולד בשנת 1956, והחל להוציא אלבומים מסוף שנות השבעים. בשנת 2012 שחרר אלבום מלא באנגלית בשם I Walk (שכולל דואט עם בונו). בתקופה האחרונה התחלתי לפשפש מעט בדיסקוגרפיה ובהופעות שלו לאורך השנים ואחד השירים שהתלבשו לי מיד על האוזן הוא Schiffsverkehr (באנגלית: Ship traffic), מתוך אלבום באותו שם מ-2011. הוא מסתייע בקליפ נאה בהחלט (ויש גם תרגום, למקרה שהגרמנית אינה מתגלגלת על לשונכם).
[לצפייה בוימאו]
וככה הוא נראה באייטיז עם שיר שנשמע מהאייטיז (כולל קלידן שמנגן עם כפפות איגרוף), בשם Männer, שמעלה את השאלה המאותגרת מגדרית, מתי גבר נחשב לגבר?
[לצפייה ביוטיוב]
Advertisements
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוסיקה, סרטים קצרים, קולנוע צרפתי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s