חלום שמתגשם: הקליפ החדש של בואי

The Stars
סביר להניח שרבים מכם כבר צפו בזה אבל אני מרגיש שמגיע לאירוע הזה פוסט משלו. אפילו בפנטזיות הכי פרועות שלי, לא יכלתי לדמיין את השילוב הבלתי נתפש והכל-כך מפעים הזה: דיוויד בואי, טילדה סווינטון ואנדריי פז'יק. אני צופה בקליפ הזה שוב ושוב ושוב בתחושה אופורית שמסרבת להתנדף. שלושת הדמויות הכי אנדרוגניות מעולם המוסיקה, המשחק והדוגמנות, משתלבות יחד באטמוספירה ביזארית מושלמת. זה מרגש אותי כי הסיכוי שהדבר הזה אי פעם יכול היה להתקיים, הוא קלוש (מי תיאר לעצמו שבואי יחזור לעניינים אחרי כל כך הרבה זמן של שקט תעשייתי?).
הבמאית פלוריה סיגיסמונדי, הצליחה להבין בדיוק את האיכויות שיש בכל אחד מהם – המסתורין המאגי שאופף את דמותו של בואי, הדרמתיות האפלה במבטים של סווינטון (הכוח שיש לשניים האלה בקלוז-אפים הוא לא נורמאלי) – ותיעלה אותן לתרחישים מסוגננים, העמדות ותנועות מצלמה שמבליטות את העוצמה והיופי בשיר החדש של בואי שגדל עם כל צפייה והאזנה.
האם אנחנו צופים בקליפ השנה של 2013? עוד מוקדם לדעת, אבל לפחות עד שאפסיק לשפשף את העיניים, הסיכויים נראים לי די גבוהים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוסיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על חלום שמתגשם: הקליפ החדש של בואי

  1. ronen הגיב:

    1. דמויות זה נקבה.
    2. יש חמישה משתתפים בקליפ, לא שווה אזכור?

    • עמית ל. הגיב:

      1. זה מה שקורה כשכותבים פוסט בהשפעת קליפ חדש של דיויד בואי (מושגים של זכר ונקבה מטשטשים…).
      2. אין לי משהו נגד ססקיה דה-ברו ואיזלין סטיירו (שתי המשתתפות הנוספות), אלא שציינתי את מה שהלהיב *אותי* בקליפ. מי שרוצה לחלוק תחושות נוספות, מוזמן בהחלט לעשות זאת.

להשאיר תגובה

