מי אמר ברוקולי ולא קיבל?

BYT
Broccoli, You Too (או כפי שאני נוהג לקרוא להם "הגם אתה, ברוקולי?"), היא אחת הלהקות האהובות עלי באינדי הקוריאני. הלהקה פעילה מ-2005, ופרט לכך שהיא מתהדרת בשם מגניב במיוחד, יש משהו מאוד חמים ברוק הנקי שהם עושים, עם הקלידים המלטפים והקול העדין של הסולן שלהם, יון דוק-וון. דבר נוסף שמוצא חן בעיני ב"ברוקולי", זו העובדה שהיא מורכבת משלוש בנות וסולן (בעבר הייתה להם חברה נוספת). מהסולנים הרגישים האלה שאתה רואה עליהם שבילו שעות של קריאה בחדר קטן, כתבו שירים וצילמו פרחים בסתיו. אני חושב שהייתי מסתדר ממש יפה עם יון דוק-וון.
אלבום האוסף שלהם, "Vol. 1", התנגן אצלי בשנה האחרונה בריפיט (מסוג האלבומים שאתה יכול פשוט לשם ברקע ולעשות דברים), כשלאחרונה הם שיחררו כמה קליפים חדשים בלייב לשירים מתוכו. הנה שני שירים יפים וענוגים שלהם, שתרגמתי בחופשיות לעברית מאנגלית (לתרגם מקוריאנית אני עוד לא מסוגל, לצערי). "ריקוד" (via Translator of Funk), שפותח את האלבום ו"שיר אוניברסלי" (via Dramahaven). אם גם בא לכם לקרוא ראיון שנערך איתם לפני שנתיים, אתם מוזמנים.
רקדנו לזמן מה / אני ממשיך לדרוך על רגלייך / רגלייך היפות כבר חבולות / מה עלי, מה עלי לעשות — אני לא רוצה להפסיק לרקוד / ואני מרגיש לחוץ / צעדי הנמהרים ממשיכים לפספס את המקצב / ידייך ממשיכות לרעוד — האם הכל בסדר כל עוד אנחנו יחד? / איני אומר שלא, אך האם אכן הכל בסדר? / להיות יחד זה לא קל / ולהפסיק אף לא קל יותר — אנחנו בחלום ארוך / האם אתעורר לפתע / אם נפקח את עינינו, האם הכל יעלם / כאילו כלום לא קרה — אני עוצם את עיני, ורוקד
אני רוצה לתת לך שיר אוניברסלי / שיר כל-כך כללי שזה ברור / אפילו אם יאזינו לשיר במקרה / אנשים יוסיפו לצעוד בלי להבחין, פשוט כך — רגשות טריוויאליים מאז / אפילו לא יוזכרו — עצוב מדי לחשוב כך / גם אם זה לא נכון, אני עדיין רוצה להאמין בזה — אחרי שאקשיב לשיר / האם אהיה מסוגל להיזכר מעט ברגשות הללו — הֶיה שיר אוניברסלי / הֶיה ימים אוניברסליים / הֶיה עניינים אוניברסליים / לא יכול לזכור את הזמן, המקום או הרגשות שחלקנו — שיר אוניברסלי של אהבה / שיר אוניברסלי של פרידה / אני יכול לזכור בבירור / את הזמן הזה, הזמן הזה בעת ההיא — רגשות שהיו כה יקרים / לא ניתן כעת לשמר / זה בסדר, בואי פשוט נשכח / אני מסרב לחשוב כך, אבל…
החודש שחררו הברוקולים מיני אלבום חדש, כשאת הביצוע לשיר הנושא שלו, 1/10, הם מבצעים בלילה בכניסה לסופר. חמודים!
~
בהזדמנות חביבה זו, אציין ש"פריק" חוגג היום שלוש שנים להיווסדו! (הבלוג, לא מי שכותב אותו, כלומר אני. אני קצת יותר גדול). אם יורשה לי, אני בהחלט גאה בעצמי (ואפילו קצת מופתע) על כך שהצלחתי להתמיד בכתיבה ותחזוק הפלטפורמה הזו במשך כל הזמן הזה, ואפילו יותר שמח על כך שיש מי שמפיק ממנו תועלת ואולי, בתקווה, נהנה לקרוא אותו.
אז תודה לכולם, לכל מי שקורא ומגיב ונמצא שם מהצד השני של המסך ומוכן לספוג את כל השגעונות שלי, גם אם זה אומר לקרוא פוסט על להקות קוריאניות קטנות עם שמות של ירקות. שנזכה לשנה הבאה!
פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, קיי-אינדי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על מי אמר ברוקולי ולא קיבל?

  1. יובל הגיב:

    מזל טוב! ותמשיך ככה, כיף גדול מה שקורה פה

  2. karin הגיב:


    THREE IS A MAGIC NUMBER 🙂
    כל הכבוד לך!
    אני מאוד נהנית לקרוא את התכנים שאתה מעלה
    אני שרופה על שיגעונות קטנים של אנשים ומעריכה מאוד את השיתוף שלך
    אני בעצמי מקפידה לתחזק כמה כאלה וזה נעים לי לדעת שאני לא לבד
    חוצמזה
    ההמלצות הקולנועיות/ספרותיות שלך הן יופי
    ובהחלט מצדיקות את הכותרת של "מגזין אלטרנטיבי"
    חזק ואמץ וישר את הכח שלך,
    קארין

  3. yossale הגיב:

    מזל טוב לבלוגהולדת! אתה המקור שלי לכל תרבות שהיא לא מיין סטרימית, אז עול כבד מוטל על כתפיך 🙂

  4. הלה הגיב:

    מזל טוב ויישר כוח. הפוסטים שלך תמיד מעניינים ומענגים.

  5. עמית ל. הגיב:

    תודה לכולם על התגובות החמות!
    מרגש ומשמח לקרוא 🙂

  6. עדי הגיב:

    מברוק! כיף לקרוא אותך.

להשאיר תגובה

