297… 298… 299…

 
1. פוסט מספר 300! זיקוקים!!!~
2. מה שאני באמת צריך לעשות עכשיו זה ללמוד למבחן בתולדות הקולנוע. מצד שני, אם אני כבר פה, אולי שווה להאזין לשיר הישן והכה מגניב של סטריאו טוטאל, Cinemania, שמורכב כולו משמות של במאים, שחקנים ושחקניות. ככה גם ארגיש שאני לומד (ובאמת, אתם יכולים לדעת שאתם לומדים תולדות הקולנוע ברגע שאתם קולטים שאתם מכירים כמעט את כל השמות בשיר הזה), וגם אוכל לנענע את הראש עד אובדן הכרה.
("אלפרד היצ'קוק", איזה טאץ' נחמד!).
3. הוא סרט פנטזיה, סייבר, דרמת נעורים וקליפ מוזיקלי – יצירה טיוואנית המתרחשת בעיר טאיפיי ומציבה במרכזה חבורה של צעירים אובססיביים לגבי דברים נעלמים. הסרט הצבעוני הזה יצא בשנה שעברה, אבל דיווחים שונים מפסטיבלים בעולם העלו אותו לרדאר (שלי לפחות). שימו עין על "האני פופו" (Honey Pupu) של האנג-איי צ'אן. וואו. לגמרי (קבענו לאייקון 2013?).
4. איך יודעים שאתה ספר מצליח? אם לאחר כתיבת הספרה 50 במנוע החיפוש הפופולארי בעולם עולה מיד הצירוף "גוונים של אפור", זה יכול להיות רמז די טוב. אז כן, לאחרונה קשה להתעלם מטרילוגיית הספרים הארוטית Fifty Shades of Grey, מאת אי. אל. ג'יימס, שזכתה לכינוי המפוקפק "פורנו אימהות" והפכה ללהיט התורן בעולם הספרות. כל העסק התחיל בתור פאנפיק ברשת ל'דמדומים' והפך לסיפור על בוגרת קולג' תמימה בשם אנסטסיה סטיל, המתאהבת בטייקון עשיר ומעט מבוגר ממנה העונה לשם כריסטיאן גריי, שמגלה חיבה להצלפות ומשחקי שליטה בחדר המיטות.
הסופר ברט איסטון אליס פצח במפגן טוויטים אינסופי במטרה לזכות באפשרות לעבד את הספר לתסריט קולנועי, כשהוא מציע את קרוננברג בתור במאי (שמגיב לכך באתר בוקס-אופיס) וראיין גוזלינג / איאן סומרהלדר היפיוף, בתפקיד כריסטיאן השולט.
5. סטיבן קינג הוציא ספר חדש! בסדר, בסדר, לא מאוד מפתיע. סטיבן קינג שר על במה עם גיטרה! (האימה! האימה!!) אבל איך קוראים לשיר? הממממ… נדמה לי משהו עם ציפור.
6. בעצם, אם כבר דיברנו על ברט איסטון אליס, בימים אלה הוא מרים את The Canyons, מותחן עצמאי שכתב על חבורת צעירים בלוס אנג'לס, אשר חלקו ממומן מתרומות גולשים ב- kickstarter. פול שרדר מביים, כשבין השחקנים ניתן למצוא את לינדסי לוהן וכוכב הפורנו ג'יימס דין (כן, מסתבר). כמו כן, לאחרונה עורר הדים קלים ברשת כשטען כי עפ"י תכנים שונים מתוך סרטיו, סטנלי קובריק היה הומוסקסואל.
7. 1Q84 של הרוקי מורקמי, יושב לי בתיק, חיוני כמו בקבוק מים בדרך למדבר ונכון לרגע זה – אם לסכם בקצרה – אני נהנה! (רק חבל שהעבודות והמבחנים תקועים כמו מוקש בין מאות עמודי הספר הזה! ארררר!!). לא מזמן יצאה באנגלית המהדורה המשולשת בכריכה רכה והיא נראית, אהההה, מרביג'וסו!
אז נכון, לפצל ספרים ולשלם כפול נשמע מבאס אבל בחייכם, תסתכלו על השרוול הזה ועל הכרכים הנוחים והצבעוניים הללו! יש לציין שהגרסא הישראלית, בכל הנוגע לעימוד והפונט, נוחה מאוד לקריאה (בניגוד לספרים מסויימים של איין ראנד שנראה כאילו משהו מעך בתוכם נמלים), אלא שעניין העובי והכובד היו יכולים להיפתר אם גם לנו היה.. המממ.. שרוול!!
ויש גם מהדורה מוגבלת מיוחדת של 111 עותקים חתומים שאפשר להשיג אולי אם אתם דודה של מורקמי (וגם זה לא בטוח). והנה צ'יפ קיד, מספר על העטיפה המקורית והשווה שעיצב:
8. אני מודה ומתוודה שמעולם לא הייתי ממעריצי קווין. יש לי חבר שלפני שנתיים עבר את פאזת ה"אני מוכרח לשמוע את בוהיימיין רפסודי ולעשות את כל ההרמוניות תוך כדי נהיגה" שמעריצי קווין מתחילים חווים בדרך כלל. מצד שני, יש שירים של קווין שאני די אוהב ולמרבה האימה! האימה!! וכו', חידושים לשירים של קווין.
לאחרונה נתקלתי ב- 24 שניות – אולי החידוש הקצר ביותר אי פעם לשיר של קווין (ועוד בקוריאנית! לא פחות) שהן קטע הפתיחה מתוך It's a hard life. היצור האלוהי שמבצע את זה הוא צ'אן, שלמעשה התגלה בתוכנית זו וכיום הוא הזמר המוביל של להקת הפופ (בגרסתה הסינית) EXO-M.
9. ולסיום, עוד קצת Kפופ, הפעם זו להקת בנים בשם Boyfriend, השיר נקרא Love Style, והם נראים כמו ערוגות פרחים מרקדות! חוץ מזה, כל הורוד הזה עושה לי חשק למרשמלו.
10. (300 פוסטים! ייקס?).
פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, בקרוב!, ברט איסטון אליס, מוסיקה, ספרות היא רכילות, קולנוע טייוואני, קיי-פופ. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על 297… 298… 299…

  1. דניאל הגיב:

    מזל טוב! 🙂

  2. פינגבאק: בין רוחות לחלומות | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

כתיבת תגובה

