-
הצטרפו ל 291 מנויים נוספים
- Follow פְריק – מגזין אלטרנטיבי on WordPress.com
בא לי להתקשקש על...
WHERE IS MY MIND אופנה אמנות אנימציה ארכיטקטורה ועיצוב ביקורות ספרות ביקורת טלוויזיה בקרוב! ברט איסטון אליס ג'יי-פופ ג'יי-רוק גאווה ודעה - קולנוע קווירי דיוויד פוסטר וואלאס הדבר הכי חמוד בעולם הופעות הפינה של עדי טלוויזיה טלוויזיה בריטית יומן צפיה יפן כללי מדע-בדיוני ופנטזיה מוסיקה מחול מנגה סדרות רשת סיכום שנה סינמפריק סינת'ווייב סיפורים קצרים ספוקן וורד ספרות גאה ספרות היא רכילות ספרות פולחן ספרים שצריך לתרגם סרטים קצרים פארודיות פודקאסט פוסט-רוק פוסטרים וכרזות פינת יצירה פלאש פיקשן פסטיבלי קולנוע צילום קולנוע אוסטרי קולנוע אוסטרלי קולנוע איטלקי קולנוע אינדי קולנוע איסלנדי קולנוע אירני קולנוע אמריקאי קולנוע ארגנטינאי קולנוע בלגי קולנוע ברזילאי קולנוע בריטי קולנוע גרמני קולנוע דני קולנוע הודי קולנוע הולנדי קולנוע הונג-קונגי קולנוע הונגרי קולנוע וייטנאמי קולנוע טורקי קולנוע טייוואני קולנוע יווני קולנוע יפני קולנוע ישראלי קולנוע מקסיקני קולנוע נורבגי קולנוע ניסיוני קולנוע סינגפורי קולנוע סיני קולנוע ספרדי קולנוע פולני קולנוע פיליפיני קולנוע צ'יליאני קולנוע צרפתי קולנוע קוויבקי קולנוע קוריאני קולנוע קנדי קולנוע רוסי קולנוע שוודי קולנוע תאילנדי קולנוע תיעודי קומיקס קיי-אינדי קיי-פופ ראיונות שִם לי בצל שירה תאילנד תיאטרון תמונות קצרות תערוכותצרו קשר
- מכתבים חביבים ניתן לשלוח לכתובת המייל המעודכנת: amlmail@walla.co.il
תגובות אחרונות
הסרטים של 2023
אלו הסרטים שאני רוצה לראות השנה. שימו לב כי הרשימה מתעדכנת מדי פעם. חלק מן הסרטים הוזכרו בפוסטים השונים – לחיצה על כל תמונה, תוביל אתכן לפוסט / טריילר / קליפ המתאים (במידה וישנו).
-
20,000s Pecies of Bees (Estíbaliz Urresola)
-
A Brighter Tomorrow (Nanni Moretti)
-
A Different Man (Aaron Schimberg)
-
About Dry Grasses (Nuri Bilge Ceylan)
-
Almost Entirely a Slight Disaster (Umut Subaşı)
-
Anatomy of a Fall (Justine Triet)
-
Art College 1994 (Liu Jian)
-
Asteroid City (Wes Anderson)
-
Barbie (Greta Gerwig)
-
Beau Is Afraid (Ari Aster)
-
Big Boys (Corin Sherman)
-
Black Flies (Jean-Stéphane Sauvaire)
-
Blue Beetle (Ángel Manuel Soto)
-
Bones and Names (Fabian Stumm)
-
Bottoms (Emma Seligman)
-
Call Me Chihiro (Rikiya Imaizumi)
-
Chronicles of a Wandering Saint (Tomas Gomez Bustillo)
-
Club Zero (Jessica Hausner)
-
Cobweb (Kim Jee-woon)
-
Cuckoo (Tilman Singer)
-
Divinity (Eddie Alcazar)
-
Down Low (Rightor Doyle)
-
(Drifter (Hannes Hirsch
-
Dune: Part Two (Denis Villeneuve)
-
Eileen (William Oldroyd)
-
Fallen Leaves (Aki Kaurismäki)
-
Femme (Sam H. Freeman, Ng Choon Ping)
-
(Fireworks (Beppe Fiorello
-
Golda (Guy Nattiv)
-
Here (Bas Devos)
-
How Do You Live? (Hayao Miyazaki)
-
Hypnotic (Robert Rodriguez)
-
(In Our Day (Hong Sang-soo
-
(In Water (Hong Sang-soo
-
Infinity Pool (Brandon Cronenberg)
-
(Inside (Vasilis Katsoupis
-
(Jeanne du Barry (Maïwenn
-
Killers of the Flower Moon (Martin Scorsese)
-
(Kubi (Takeshi Kitano
-
Kyrie’s Song (Shunji Iwai)
-
La Chimera (Alice Rohrwacher)
-
Landscape with Invisible Hand (Cory Finley)
-
Last Summer (Catherine Breillat)
-
Leave the World Behind (Sam Esmail)
-
Lost in the Night (Amat Escalante)
-
May December (Todd Haynes)
-
Manodrome (John Trengove)
-
Marguerite’s Theorem (Anna Novion)
-
Monster (Hirokazu Kore-eda)
-
Music (Angela Schanelec)
-
Mutt (Vuk Lungulov-Klotz)
-
Napoleon (Ridley Scott)
-
National Anthem (Luke Gilford)
-
Okiku and the World (Junji Sakamoto)
-
Only the River Flows (Wei Shujun)
-
Oppenheimer (Christopher Nolan)
-
Passages (Ira Sachs)
-
Past Lives (Celine Song)
-
People Who Talk to Plushies Are Kind (Yurina Kaneko)
-
Perfect Days (Wim Wenders)
-
Perpetrator (Jennifer Reeder)
-
Pictures of Ghosts (Kleber Mendonça Filho)
-
Poor Things (Yorgos Lanthimos)
-
Problemista (Julio Torres)
-
Red Island (Robin Campillo)
-
Ripples (Naoko Ogigami)
-
Rye Lane (Raine Allen-Miller)
-
Samsara (Lois Patiño)
-
Scrapper (Charlotte Regan)
-
Seneca – On the Creation of Earthquakes (Robert Schwentke)
-
She Is Conann (Bertrand Mandico)
-
Shin Kamen Rider (Hideaki Anno)
-
Shortcomings (Randall Park)
-
Sleep (Jason Yu)
-
Solo (Sophie Dupuis)
-
Sometimes I Think About Dying (Rachel Lambert)
-
Strange Way of Life (Pedro Almodóvar)
-
Sun and Concrete (David Wnendt)
-
Sympathy for the Devil (Yuval Adler)
-
Tetris (Jon S. Baird)
-
The Adults (Dustin Guy Defa)
-
The Animal Kingdom (Thomas Cailley)
-
The Beast in the Jungle (Patric Chiha)
-
The Book of Solutions (Michel Gondry)
-
The Breaking Ice (Anthony Chen)
-
The Creator (Gareth Edwards)
-
The Delinquents (Rodrigo Moreno)
-
The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed (Joanna Arnow)
-
The Killer (David Fincher)
-
The Old Oak (Ken Loach)
-
The Other Laurens (Claude Schmitz)
-
The Palace (Roman Polanski)
-
The Peasants (Dorota Kobiela)
-
The Plough (Philippe Garrel)
-
The Pod Generation (Sophie Barthes)
-
The Shadowless Tower (Zhang Lu)
-
The Sweet East (Sean Price Williams)
-
The Teachers’ Lounge (İlker Çatak)
-
The Zone of Interest (Jonathan Glazer)
-
Theater Camp (Molly Gordon, Nick Lieberman)
-
They Cloned Tyrone (Juel Taylor)
-
To Catch a Killer (Damián Szifron)
-
Wonka (Paul King)
-
You Hurt My Feelings (Nicole Holofcener)
פוסטים נבחרים
"פריק מגזין" עלה לרשת ב־23 בדצמבר 2009, ומאז הצטברו בו מעל 700 רשומות מרנינות. על כן החלטתי שמדי פעם אבחר כמה רשומות אשר חביבות עלי במיוחד ואתן להן מקום של כבוד, ככה בצד.
-
זבנית מחפשת משמעות ברומן אוף־ביט של סייקה מורטה
-
אדי אלקזר הוא הסוד השמור של קולנוע המד"ב האמריקאי
-
מי אמר שלהומואים אין אלוהים?
-
יום אחד, גם אתן תדברו על תיאודור פלרין
-
אפיצ'טפונג ויראסתקול מכניס את הטבע הביתה
-
יש דברים שרציתי לומר
- הקרנת חצות: ברוס לה ברוס לוקח את "תיאורמה" של פאזוליני אל הקצה ~ טקאשי מייקה מעבד את "מידנייט" של אוסמו טזוקה לסרט קצר מעדשת האייפון ~ קיאנו ריבס וצ'יינה מייוויל חוברים לכתיבת רומן פנטזיה משותף ~ סנונית ראשונה מהאלבום הנוארי של ג'ון קרפנטר ושות'
- גרם מדרגות לשומקום: גנפיי אקאסגאווה הופך את השיטוט במרחב האורבני להרפתקה אחר מובלעות של מסתורין
- טעימה יפנית: "השפית של בית המאיקו" מספקת מזון מנחם לנשמה ~ סייקה מורטה מצלמת פרחים, כותבת סיפורים ונראית קסומה מתמיד ~ קיקו דה סייבר גירל יוצאת למסע פופי מרנין ב"לילות שיבויה"
- שירים בזמן מלחמה | 40 רצועות שאהבתי מ־2023
- נוכלים עם סגנון: סם דה יונג באקספרימנט סינמטוגרפי ~ אופנוען מסתורי על מלאגוטי פאנטום ~ רומן ביכורים עסיסי לג'ון ווטרס ~ לואיזההה באלבום טכנו פּאנק פריזאי
- לרקוד, לרקוד, לרקוד: סדריק קלאפיש כובש את הרחבה עם סרט חדש ~ אדם חליל חולק זיכרון קולנועי ~ מגיפת ריקודים תוקפת תלמידים במיוזיקל קוריאני קצר ~ סיי מנסה לשחזר את ההצלחה הפנומנלית שגרף לפני עשור
- וויצי באט: צעירים קווירים מקימים משפחה אלטרנטיבית על רקע גרסה חלומית של לוס אנג'לס, ברומן נעורים פולחני מאת פרנצ'סקה ליה בלוק
- קאן ועכשיו: התותחים הכבדים של פסטיבל קאן 2022 ~ דייוויד קרוננברג משוטט בין מדפי סרטים ועונה על כל מה שרציתם לדעת ~ קרפנטר ברוט פוער חור חדש ברמקולים עם אלבום דארקסינת' אכזרי
- כוחו של הרגע: עיבוד טלוויזיוני נשכח לנובלת מסתורין של סטיבן קינג זוכה לטיפול אוונגרדי ~ דייוויד קרוננברג מתמודד עם המוות בסרט קצר של בתו ~ מגזין לספרות ניסיונית עם אדג' מד"ב עתידני ~ יול באלבום פוסט־פופ חלומי שיגרום לכם לרחף
- תוצרת ברלין: הצצות ראשונות לחדשים של פרנסואה אוזון, הונג סאנג־סו, אולריך זיידל, דאריו ארג'נטו, פיטר סטריקלנד, קוונטין דופייה והיילייטס נוספים שמוקרנים בימים אלו במהדורה ה־72 של ברלינאלה 2022
- אין גבולות: הסרט המבעית של אנתוני סקוט ברנס מצליח לעשות משהו נדיר ~ מגזין קווירי לאמנות, שירה ופרוזה טרנסגרסיבית ~ פרויקט צילום מורבידי לבמאי האימה קרטר סמית' ~ שמיר שב לזירה בשני סינגלים בועטים
- רבות הדרכים: אלי חולי הוא ווקאליסט מופלא וחומר ריאליטי נדיר. עכשיו הוא רק צריך למצוא את הכיוון הנכון
- סינמפריק 2#: אָסָם | צפו בניל יאנג וקרייזי הורס מקליטים אלבום שלם באסם בסרט תיעודי של דריל האנה
- עולם הסוף: פרידה מגספר אוליאל ~ הקצר המפעים של אדי אלקזר בהפקת דארן ארונופסקי ~ אנוהני מכסה את יוקו
- פסול מלהיות אדם: תרגום קלאסיקת הקאלט היפנית של אוסמו דזאי בידי עינת קופר, הוא מהאירועים הספרותיים הגדולים של השנה
- שיר של גבריות ושל קרח: סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר שעלתה בבכורה ב־2021 ~ הימורי אוסקר לקראת הכרזת המועמדים לסרט הבינלאומי ~ אלוהים מתקשר דרך חפצים בסיפור קצר של בלייק באטלר ~ אלן וגה בסשן רוקנ'רול אל תוך הלילה
- בון וויאג': הפסטיבל הבינלאומי ה־16 לקולנוע גאה בת"א שועט אל קו הסיום ~ דוקומנטריסטית יוצאת לחקור את תת־תרבות הסקינהדס במלזיה ~ אלכסי לנגלואה הופך את טראק המועדונים של ויטאליק לחגיגה קווירית ~ ג'ון ווטרס מקליט אלבום בזירת הרצח של פאזוליני
- עשן בלי אש: "העולם הלוהט" של קרלסון יאנג כבה מוקדם מן הצפוי ~ כמה זמן הגיוני לחכות למפגש עם מושא תשוקה ~ מלחינת סרט הביכורים של בו ברנהם בפסקול מטורלל למכוניות מתנגשות
- אחר הצהריים, בחצר: סיפור קצר פרי עטי בגיליון החדש של ירחון מוטיב ~ 'הגבר המושלם שלך' הוא הרום־קום הצ'רמרי של השנה ~ איזבל הופר נעה בין ז'אנרים ~ החללית המוסיקלית של ליסה בלה דונה
- משחק הדיונון: האם האיש הרע בסדרת הלהיט של נטפליקס הוא אנחנו?
היום הזה של החודש
הרשומות הנצפות ביותר
- אודות האתר
- שירים בזמן מלחמה | 40 רצועות שאהבתי מ־2023
- אודות המחבר
- פסול מלהיות אדם: תרגום קלאסיקת הקאלט היפנית של אוסמו דזאי בידי עינת קופר, הוא מהאירועים הספרותיים הגדולים של השנה
- גרם מדרגות לשומקום: גנפיי אקאסגאווה הופך את השיטוט במרחב האורבני להרפתקה אחר מובלעות של מסתורין
- אתה נמצא כאן: מגזין מודפס, יצירתי וחד פעמי, לרכישה בהדסטארט
- טעימה יפנית: "השפית של בית המאיקו" מספקת מזון מנחם לנשמה ~ סייקה מורטה מצלמת פרחים, כותבת סיפורים ונראית קסומה מתמיד ~ קיקו דה סייבר גירל יוצאת למסע פופי מרנין ב"לילות שיבויה"
- רבות הדרכים: אלי חולי הוא ווקאליסט מופלא וחומר ריאליטי נדיר. עכשיו הוא רק צריך למצוא את הכיוון הנכון
- הקרנת חצות: ברוס לה ברוס לוקח את "תיאורמה" של פאזוליני אל הקצה ~ טקאשי מייקה מעבד את "מידנייט" של אוסמו טזוקה לסרט קצר מעדשת האייפון ~ קיאנו ריבס וצ'יינה מייוויל חוברים לכתיבת רומן פנטזיה משותף ~ סנונית ראשונה מהאלבום הנוארי של ג'ון קרפנטר ושות'
- טרילוגיה לא רצונית / מריו לבררו
ספרות, קומיקס וכתיבה
להט"ב וקולנוע גאה
קולנוע עולמי
- 366Weird Movies
- Being Charlie Kaufman
- BFI
- Chino Kino
- Cineuropa
- Deadline
- Festival Scope
- Film Music Reporter
- Film Noir of the Week
- Filmmaker Magazine
- Flix – Greek & World Cinema
- Screen Anarchy
- Screen Daily
- Slash Film
- The Danish Film Institute
- The Film Stage
- The Playlist
- The Seventh Art
- Ubu – All Avant-garde
קולנוע אסיאתי
קולנוע יפני
קולנוע קוריאני
תרבות ובידור
ארכיון
הטיזר הראשון יפה, אבל השני לוקה באחת המחלות הכי מעצבנות של הקולנוע הישראלי (שגם אני דוגמת אותו בעיקר מרחוק) – טקסטים ארוכים מדי, שלא נשמעים כמו דיבור אלא כמו הרצאה.
טוב, הפסקה האחרונה שלך אומרת הכל. כל כך נכון!
אבל זה משהו שבהכללה חסר בכל תחומי העיצוב/אמנות בישראל – לא מסוגנן ולא סקסי.
(מפחדת עכשיו לכתוב קלישאה טוקבקית 🙂
ראית את "כנפיים שבורות"?
אמנם ראיתי אותו לפני איזה 3 שנים אבל הוא זכור לי כסרט מצוין עם שחקנים מעולים.
שווה לבדוק.
ז'ניה: לי באופן כללי יש בעיה עם ווייס-אובר בעברית. משום מה אני לא חושב שיצא לי לשמוע עד היום ווייס-אובר בעברית שעובד. לרוב זה נשמע מלאכותי, מכני, לא באמת אינטימי. מה שאהבתי בטיזר השני הוא שבראבא לו אומר כלום לכל אורכו ושהכל נעשה בשוט אחד (דווקא אורך הטקסט לא הפריע לי במיוחד). אני מנסה לומר ש"הערת שוליים" הוא סרט ישראלי שלא נראה/משווק כסרט ישראלי וזו (לצערי) מחמאה.
קרן: יש לך בלוג מתוק ואיורים מקסימים. ציור העטיפה שלך לחדש של גדי טאוב קנה אותי כשראיתי לראשונה את הספר בחנות. ממש אחלה.
matke: את "כנפיים שבורות" ראיתי לפני כמה שנים ומאוד אהבתי (אגב, גם סרט הביכורים של ברגמן מתקופת סם שפיגל, "סוסי ים", מאוד יפה בעיני). אהבתי מאוד גם את "ללכת על המים", "האסונות של נינה", "למראית עין", "מבצע סבתא" ויתכן שעוד כל מיני שאני לא זוכר עכשיו. "ביקור התזמורת" למשל, לא הפיל אותי מהרגליים, אבל הערכתי מאוד את ייחודיות שבו.
אני דווקא לא אהבתי כל כך את ללכת על המים… אני לא כל כך אוהב את היצירות של איתן פוקס… תמיד הכל מרגיש כל כך מאולץ אצלו..
וחוץ מאת מבצע סבתא (שאהבתי) לא יצא לי לראות אף אחד מהסרטים שרשמת :O
אקח לי אותם כמטרה.
אני שונא לעשות את זה אבל מה wish list שלך ראיתי מספר סרטים בפסטיבל ירושלים האחרון ועוד אחד בטעות [ואולי בכוונה] בקולנוע.
לצערי אלו יומרנויות. לצערי הבעיה בקולנוע הישראלי תמונה לא רק ביוצרים אלא גם במכלול ההפקתי בין אם זה בגוף שנותן כסף באופן ציבורי לבין מפיקים פרטיים ואמונתם בפרוייקטים.
כדי שהכל יעבוד יצטרכו באמת להיות הן הצד היצרתי והן הצד הכלכלי שניהם באמונה שלמה אחר פרוייקט שהוא לא 'צבא / סכסוך / שואה / דתיים / התבגרות / דרמות משפחתיות עממיות'
ולא שלא פסול בלעסוק בסוגות הנ"ל אלא פשוט יש דרך איך לעשות זאת – וכן אני מסכים שהרוב הדומיננטי של סרטים ישראלים הוא פשוט בזבוז כסף לכלום.
לפעמים יומרה היא דבר הכרחי כדי להתנסות ולהתפתח. גם אם אין לה תמיד כיסוי, בשלב זה אעדיף לראות סרט ישראלי יומרני מאשר עוד אחד שמנסה ללכת על בטוח.
אני מסכים איתך שיש כאן פלונטר. פרט לקרן הקולנוע הישראלית (שאין לי מושג לגבי הקריטריונים שהיא בוחנת בתסריטים המוגשים לה), משקיעים שיסכימו לממן סרט ישראלי יעדיפו ודאי ללכת על יצירה שתדבר לקהל הרחב על מנת לראות רווחים. בניגוד לארה"ב – שם גם סרט אינדי קטן יכול להחזיר את ההשקעה ולהרוויח הודות לגודל הקהל (שגם אם הוא נישתי, עדיין מדובר בכמות נכבדה) – כאן קשה לשבור את המעגל הזה ולהתפתח לכיוונים ניסיוניים יותר, כי לא בטוח שאנשים בכלל יבואו לראות.
פסטיבלי קולנוע זו אולי דרך טובה למקסם צופים ורווחים (אני מניח שכאן אתה מעורה יותר ממני), אבל יש תחושה כאילו הפסטיבלים הגדולים הולכים על פיצ'רים עם נושאים ידועים מראש, שגם אם זה לא נכון, אני מניח שזה משפיע על אותם משקיעים פוטנציאליים שמחליטים על איזה סיפור הם מוכנים לשם את הז'יטונים.
בהקשר לתועזה של יוצרי קולנוע לעשות משהו אחר –
כדי לעשות משהו אחר, צריך גם לדעת איך לעשות את זה.
אני מסכים עם ההערה שהופנתה על איתן פוקס וסרטיו, כלומר הם נוראיים. וכתוצאה מכך הבועה זה סרט כיפי כי הוא פשוט נורא.
מבצע סבתא הוא לא סרט לקולנוע, אני גם לא בטוח אם הוא הוקרן בקולנוע – אני מניח שבסינמטקים הנבחרים.
ובחזרה לקולנוענים נועזים : כמו שכבר אמרתי – אם אתה רוצה לעשות סרט שהוא לא הטיפוסי מבין סרטי הקולנוע שבנוף הישראלי עלייך גם לדעת בדיוק מה אתה עושה, להבין את הסוגה שאתה מתעסק איתה על כל מרכביה ובוראיה ובכך למקסם את היצירה שלך הן כלכלית והן תרבותית.
סרטים כמו אנדנטה וביום השלישי וכלבת פשוט לא מצליחים לעמוד בסוגה שלהם.
היחיד מבין שלושתם שאני חושב שהצליח במעט בדבר מה זה אנדנטה שנע שם על ציר סוריאליסטי שזה נישתי נורא לקהל הרחב אבל חשוב נורא להתפתחות הקולנוע בארץ.
וביום השלישי – שצפיתי בו בהקרנה בפסטיבל ירושלים האחרון, וגם ראיתי את תגובות הקהל שמסביבי והבנתי שהן דומות לשלי : באמת הרגשתי שם פספוס אדיר מההתחלה עד הסוף, טפיחת השכם על התעוזה מגיעה למשה איבגי אבל זה לא היה זה.
כלבת – שגררתי לקולנוע 2 חברות שמאז לא מוכנות לראות איתי סרטים יותר, הוא נוראי. כלומר הוא קומי. הוא לא אימה. הוא איבד את עצמו בז'אנר ואני לא יכול לסבול את הביקורות נגד שאומרות שהוא בעצם מתוחכם ומשתעשע על הז'אנר. הוא ממש לא סרט לקולנוע, הוא סרט סטודנטים שנעשה ע"י סטודנטים שעדיין לא בשלים להרים סרט לקולנוע. בין אם בעלילה הלא [פשוט לא] לבין אם שאר האספקטים הקולנועיים כמו הצילום שממש אבל ממש לא התאים למסך הגדול והיה זוועה.
שונא קולנוע ישראלי. סתם, לא שונא – פשוט חושב שיש המון פחדנים בתעשייה הזאת.
אנדנטה מזעזע. תחסוך מעצמך שעתיים של סבל פוסט-פוסט-פוסט-ניאו-מודרניסטי מחריד וחסר פשר. "וביום השלישי" חביב אבל ממש לא יותר, "מדוזות" מקסים.
(מתוך: "וידוייה של אשת חבר האקדמיה לקולנוע ישראלי" שיצא לאור אולי לקראת סוף העשור הבא, כשאגור על ספסל ליד הסינמטק)
הבנתי גם שהיתה הקרנה של "אנדנטה" בה חלק מהאנשים עזבו את האולם (שזה, אגב, דבר שאני לא מצליח להבין אף פעם). ובכל זאת, מעניין אותי לראות מה גורם לאנשים להגיב בקיצוניות כזו כלפי הסרט…
נכון. אמנם לא עזבנו, אבל זה לא היה פשוט.
תראה, לא היתה שום עלילה לדבר הזה, כך שלא היתה סיבה לרצות בכל זאת לראות איך זה יגמר. פשוט רצף של סצינות לחלוטין לא מובנות ונטולות כל דיאלוג קוהרנטי שהדבר היחיד שהיה איכשהו מעניין בהן היה העיצוב (של הסט, של התלבושות), וגם זה יכול להחזיק רק עד שלב מסוים.
מאוד רציתי לאהוב אותו, אבל זה היה בלתי-אפשרי.
וביום השלישי מביך. זהו אמרתי את זה. ככה הרגשתי כשצפיתי בסרט – הובכתי והיה לי קשה עם המבוכה הזאת ואין לי שום מעורבות להפקת הסרט אז אני לא בטוח למה הובכתי.
ה'משוטט' זה סרט סביר…