יום WHO

1. היום יומולדת. לי! לא להאמין שעברה שנה. איך אני חוגג? לימוד מייגע של פעולות כוכב (ולא אלו שעל המדרכה בין שדרת הוליווד לרחוב ויין). איך רבקה בלאק היתה ודאי אומרת? אתמול היה 25. היום 26. מדהים כמה שזה נכון.
2. לוודי אלן יש סרט חדש. Midnight in Paris. הסרט נראה כמו כל סרט של וודי אלן מהשנים האחרונות. חמוד. מהנה. יין לבן. אחלה כרזה (רק מה הקטע של אוון ווילסון עם פוזת-הפה-הפתוח?).
3. במגזין הקולנוע Empire, פרסמו תמונות ראשונות מתוך סרטו הבא של רומן פולנסקי, Carnage, המבוסס על מחזה קומי-סאטירי בשם God Of Carnage, מאת הסופרת והמחזאית הצרפתיה יסמינה רזה. "אלוהי הקטל", שעלה בתיאטרון בית-לסין, 2009 (בלוויית פרשיה משונה), נפתח במפגש נימוסי בין שני זוגות הורים הדנים בקטטה שפרצה בין ילדיהם, ומתפתח למריבה סוערת החושפת את הצביעות הבורגנית במלוא הדרה. בעוד שבארץ היו אלו ליאור אשכנזי מיה דגן ואלון נוימן + נעמה שפירא בתפקיד הזוגות, אצל פולנסקי הקאסט לא פחות משכנע עם ג'ודי פוסטר, ג'ון סי.ריילי, קייט ווינסלט וכריסטופר וולץ.
4. אותו Empire, ערך לאחרונה טקס פרסים בו סוף סוף רווה קצת נחת הבמאי של הסרט הכי טוב של השנה שעברה. כן, מה ששמעתם. גם קיק-אס וכריסטופר נולאן זכו לכבוד. כבוד.
5. ואם כבר אימפריה, The Daily Beast פרסמו את המאמר הלוהט של ברט איסטון אליס בנושא צ'ארלי שין ופוסט-האימפריה ההוליוודית. אליס ממתג את דמותו של שין כמייצג את עידן הסלבריטאות החדש, בו הכוכבים כבר לא משחקים את המשחק כי הם לא שמים זין על המשחק. למעשה ככל שהם יותר משוגעים / מסוממים / מביכים / פרובוקטורים / צוחקים על עצמם / יורקים לתוך המערה הסלבריטאית שאחרים חשבו אותה בעבר למקדש, כך הם יותר מצליחים ומתאימים עצמם לרוח התקופה / מגדירים אותה. מבחינתי, הבעיה עם המאמר הזה היא לא שהוא לא נכון, אלא שצ'ארלי שין משעמם. רוקנ'רול (Via notanexit). 
פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, בקרוב!, ברט איסטון אליס, קולנוע אמריקאי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על יום WHO

  1. おめでとうございます
    ככה כותבים את זה ביפנית (ידעת את זה??)
    ואומרים אומדטו גוזאימס omedeto gozaimas
    מזל טוב
    (שיואו, אתה ילד….)

  2. matke הגיב:

    מזל טוב! 🙂
    בדיוק התחלתי לקרוא את Imperial Bedrooms של ברט. ביינתים הוא חרא 😛

  3. עדי ס. הגיב:

    Hyvää syntymäpäivää
    (ככה כותבים את זה בפינית)
    מסתבר שאנחנו בני אותו דור (עדיין ילדים או כבר גדולים? אולי הידיים כבר נראות אבל החיוך לא?)
    כך או כך

  4. עדיגמדי הגיב:

    גם אני מאחלת מזל טוב באיחור אופנתי. כשהשואה תגמר נחגוג כמו שצריך !
    הידד. 26 זה ממש מדליק.

  5. Omri.F הגיב:

    מזל טוב אחרי 3 נחשב?

    • עמית ל. הגיב:

      בוודאי! אני מוכן לקבל ברכות עד חודש מתאריך יום ההולדת המקורי (ביחוד לאור העובדה שאני עצמי שכחן יומי הולדת סדרתי).

      • Omri.F הגיב:

        חחח זה הזכיר לי עכשיו תנאי שהצבתי לחברי –
        מותר לי לתת תשובת התנצחות בכך שאני מזכיר להם את קאן, למרות שזה היה במאי 2010.
        והתנאי היה שמותר לי להזכיר את זה עד קאן 2011.
        מה שאומר שעוד מעט אני 'פג תוקפו'.

להשאיר תגובה

