איך נצחתי את העולם

זמן: לפני שלושה שבועות
מדד יאוש: ———10
שיחדתי את החברים שלי. כן, זה פתטי, אני יודע. אמרתי להם, בואו, אני אשלם על הכרטיסים, בואו, אני מזמין, רק בואו נלך כבר לראות את סקוט פילגרים. איזה סרט? חבר שלי שאל. סקוט פילגרים, אמרתי לו, נו, סקוט פילג… אה… האקסים של החברה שלי. אה, זה? חבר שלי אמר, שמעתי על זה. טוב, אני אחזיר לך תשובה.
דואר נכנס (1)
מאת: נ'
"עלעלתי מעט בביקורות (הן של מבקרים והן טוקבקיסטים שצפו בסרט) והזדעזעתי!!! הדרך הטובה ביותר להעביר את תחושותיי היא פשוט להדביק חלק מהתגובות בסגנון "לא נגעתי". בבקשה:
1. ראיתי את הסרט בחו"ל, הוא פשוט מזעזע באמת תלוש מן המציאות – לא מומלץ ! עזבו את זה שהסרט לא שווה 112 דקות הוא לא שווה אפילו דקה!
2. סרט גרוועעעעעעע ! כמו שכבר אמררו , תלוש מהמציאווות …! זה כמו תוכנית של ילדים קטניים : סקוט (נער בן 22) מתאהב בנערה שבשיל להיות איתה הוא צריך להלחם נגד כל האקסים שלה . יש 7 אקסים וכל פעם הוא נלחם עם אקס אחר ……. מפגגגררר ביותתררר ! לדעי זה לא שווה אפינו שקלל .. או 112 דקות של צפייה ..
3. פשוט סרט עלוב, צחקתי רק בגלל הטימטום שלו הסרט כל כך תלוש מהמציאות שזה מפחיד העלילה מטומטמת , אין טעם
4. סרט זוועהההההההה!! הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים שלי איך דבר כזה עלה לקולנוע?! בזבוז
5. אל תלכו לסרט, פשוט תת-רמה! מחריד-יצאנו באמצע.
6. סרט מזעזע,פשוט סבלתי בקולנוע שעה וחצי. פשוט בושה שמקרינים אותו בקולנוע.
7. אחד הסרטים הגרועים יותר שראיתי, טיפשי, משעמם, לא מצחיק בזבוז זמן וכסף לא מומלץ בכלל !
8. סרט גרוע !!!! חבל על הכסף והזמן . תחסכו לכם את הזמו והכסף סרט נורא ואיום
9. אם אתם לא מכורים לקומיקס ומשחקי מחשב אין לכם מה לעשות שם! היו כמה קטעים מצחיקים אבל הסרט כולו הזוי ברמה לא נורמלית. ביזבוז נוראי של 37 ש"ח!
10. נתחיל בזה שראיתי את הסרט ב 10 שקלים דרך חברת הסלולר. ועדיין אני לא יכול להגיד שהיה שווה את הכסף. אמנם צחקתי, כי יש קטעים מוצלחים, אבל הסרט עצמו לא דיבר אלי בכלל. הסרט מלא באפקטים מהסוג המוזר, למשל הקרבות עם האקסים עשויים כקרב מתוך משחק מחשב ולי אישית זה נראה אדיוטי. הקצב של הסרט מוצלח. מתאים למי שאוהב סרטים שלא נמרחים וזזים בקצב מהיר. בגדול, לדעתי, מדובר בסרט לחובבי קוימקס ולבני נוער חובבי קומיקס.
בוא נסכם זאת כך: זה לא שלא היו גם ביקורות חיוביות. היו כאלה שממש נהנו והמליצו. אך היה מכנה משותף שעבר כחוט השני לרבים מהממליצים. בהתאם לרוח המייל (לא נגעתי) אסכם זאת כפי שאחד הממליצים סיכם: "אין ספק שהוא פונה בעיקר לקהל החנונים-גיימרים-היפסטרים-ווטאבר." ואני, כידוע לך, לא חנון ולא גיימר ולא היפסטר WHATEVR THAT NAME MEANS. אי לכך ובהתאם לזאת, לא אוכל, לצערי, ללכת לסרט ספציפי זה…
אני בטוח שנוכל להגיע להסדר ראוי. נדבר בערב. עד אז, לילה טוב…."

מצב צבירה: זועף
מידת הרצון לקיים קשר אנושי: ———-0
תגובה מיידית: התאבדות
אחרי שכתבתי סיפור קצר על בדידות, ניסיתי לחזר אחר ידידה שבדיוק החליטה כי היא מוכרחה להיפגש הערב עם חברה לסבית שלא ראתה מאז היסודי ("עמיתי כמו שחשבתי, היום זה לא מתאים"), גיליתי שידידה אחרת שלי נמצאת עם משפחתה בקולנוע, צופה ב"לאכול, להתפלל, לאהוב" ("היא אמרה שהיא חושבת שהיא תשמח ללכת לאנשהו היום, אבל סרט, מן הסתם, היא לא מעוניינת שניים ביום.."), וכשהחבר הנוסף שלי סירב גם הוא ("תגובתך לא משכנעת בעליל… והעובדה שנאלצת להגיע לשוחד בחירות שכזה רק מדגישה זאת"), החלטתי שאני פורש מהמין האנושי והולך לגור במנזר שאולין שם אוכל להתקיים מאורז והמהומים ושינה וסקס חם על בטון קר. מה? לא משנה. פרשתי. מין. אנושי. פרשתי.
מקום: חנות ספרים
מדד הפתעה: 9
סיבת ההלם: קומיקס (סקוט פילגרים והחיים הקטנים והמתוקים שלו – חלק 1)
אז קניתי את הקומיקס וקראתי את הקומיקס ונהנתי מהקומיקס ואפילו חיבבתי את הקומיקס למרות שבשלב מסוים חשבתי שאם הקומיקס היה נשאר באנגלית יש מצב שהייתי אוהב אותו יותר כמו שאני אוהב את מייקל סרה כמו שאני רוצה ללכת לראות את סקוט פילגרים כמו שאני אוהב את החברים שלי רק ביחס הפוך

זמן: שבת בצהריים
המקום: חדר מגורים מלא ספרים, די.וי.די. וכאלה
מצב מטאפיזי: ישן
טלפון. טלפון! טלפון!! טלפון!!! מצד אחד – אני, מצד שני – עדי, על הפרק: הצעה שאי אפשר לסרב לה, ההצעה: סקוט פילגרים, סינמה סיטי, עשר וחצי, ביי.

א ו ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ר

זמן: נוכחי
תפיסה כוללת של המין האנושי: דגנרטים
מידת המגניבות של הסרט: 100
מידת האהבה שלי למייקל סרה: 100
ציון כולל: פאקינג A
איך איך איך איך אפשר לקטול את הסרט הכה פיגוזי הזה? איך? עבודת אומנות של עריכה טיימינג סגנון מוסיקה קומדיה אקשן ומודעות עצמית ודחקות על סצנת האינדי והאימוץ של סצנת האינדי והסטייל-הפלייסטיישני-צבעוני-מוטרף והביסקסואליות וההומוסקסואליות והלסביסקסואליות ופרצוף הלחמניה של מייקל סרה והבדיחות הגדולות והגאגים הקטנים והרעיונות והכיתובים והמעברים והקומיקסיות החיננית ויאנג ניל וטיבעונות ותסרוקות אימו איומות וכובע שמופיע ונעלם וקרבות כיפיים של חנוני עבר (ג'ייסון שוורצמן) מול חנוני הווה (מייקל סרה) שהם שיא הקוליות EVER והקאלקין שיודע לשחק ועוד קצת פיצוצים ודלתות שמופיעות משומקום ומשפטי מחץ בלתי נדלים לציטוט (לחם זה משמין?????) ומפלצות שיוצאות מתוך גיטרות חשמליות ואורגניות שמסוגלת לפוצץ קירות ומגה היפסטריות שנשפכת מכל גרם בסרט ומייקל סרה מייקל סרה מייקל סרה

כן, יש אנשים שאין להם מושג, שלא קולטים את זה, ג'אסט דונט גאט איט, שלא מבינים מהו כיף טהור ומה לעזאזל הם עושים בסרט שאמור היה להיות קומדיה רומנטית עם קייט האדסון שבו אף בחורה לא מצחקקת ואף גבר לא מביט בדרמטיות לכיוון החצר וצועק "מרגרטטטטט" ואף כלב לא נובח ואף אקס עם זיפים לא מכניס אגרוף לאקס אחר עם זיפים באיזה בר טקסני מזויף ואף אחות מסכנה לא מתה מסרטן.
אבל למי אכפת מכל אותם אנשים? אני מבחינתי, ניצחתי את העולם וראיתי סקוט פילגרים והו, איזה ניצחון מתוק זה היה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה קולנוע אמריקאי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על איך נצחתי את העולם

  1. קאז הגיב:

    מה הבעיה ללכת לבד לקולנוע? למה בבית אפשר לראות סרט לבד אבל בקולנוע. אני ממליץ חוויה משחררת

  2. בהחלט סרט מעולה. אחד מהטובים שראיתי בזמן האחרון

  3. גזר גמדי הגיב:

    פוסט מעולה! אחד הסרטים הטובים של השנה ! הורס ת'בריאות. מייקל סרה איי הארט יו.
    you were vegon, now be gone

  4. מזוקניבליסט הגיב:

    אני מסכים עם רוב מילה. ועברתי מסע דומה מדי לזה. והלוואי שאדגר רייט היה אבא שלי, או לפחות קיים במציאות.

    הוא קיים, בדקתי. חשבתי משום מה שהוא רובוט מהעתיד. לא.?

  5. ערן הגיב:

    הגעתי לפוסט הזה אחרי חיפוש בגוגל של המשפט "מסכים עם רוב מילה", לנסות לגלות מאיפה הוא נכנס לי לראש :-). אתה כותב ממש מגניב ואני הולך להוריד ולראות את סקוט פילגרים בגללך…

כתיבת תגובה

