הולי שיט!

1. 100 פוסטים. מאה. הייתי פותח פחית אקסל וחוגג קצת אבל יש מחר עבודה ואין לי אקסל. חבל.
2. סוף סוף, לאחר שנים של המתנה למחיר הגיוני, רכשתי לעצמי את כל העונות של "עמוק באדמה", הסדרה המופתית של אלן בול. עקבתי אחרי הסדרה באדיקות כששודרה לראשונה, ובזמן שהתגייסתי עלתה לאוויר העונה השניה כך שנאלצתי להפציר בהוריי לטרטר בין מכשיר וידאו אחד למשנהו, בעודי מתכונן להעלים את עצמי תחת שמיכת סקביאס מעקצצת. מהעונה השלישית ראיתי רק חלקים ואת שתי האחרונות פספסתי. לא עוד.
Everything. Everyone. Everywhere. Ends. המשפט הזה על המארז עילף אותי.
3. וגם המשפט היפה הזה מתוך Imperial Bedrooms, שאני קורא לאיטי:
I fall asleep to the music coming from the Abbey, a song from the past, "Hungry Like The Wolf", rising faintly above the leaping chatter of the club, transporting me for one long moment into someone both young and old. Sadness: it's everywhere
4. בעוד "ריצ'רד ייטס", החדש של טאו לין, עושה את דרכו אלי, הפלא ופלא! ראיון ראשון בעברית עם מר-איזה-כיף-להיות-בדיכאון-ולצייר-אוגרים-המומים בכבודו ובעצמו (ולא, לא אני ערכתי אותו). האמת, מעניין איך יקראו לספר שלו בארץ. אולי "עמוס עוז".
5. אני אומר לכם, לא קל לגרד חבר נורמאלי לראות איתי את סקוט פילגרים. בינתיים, אני מרשה לעצמי להתנחם בהפתעה חביבה אשר המתינה לי אתמול בחנות:

במילה אחת: Awesome!
פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, ברט איסטון אליס, ספרות היא רכילות, ספרות פולחן, פינת יצירה, קומיקס. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על הולי שיט!

  1. larutzimmisparaim הגיב:

    אתה עובד בצומת או סטימצקי?
    המארזי דיוידי האלו כל כך שווים,אבל אני לא חושבת שאי פעם אוציא 200+ ש"ח על משהו שכל כך קל למצוא חינם..

    • עמית ל. הגיב:

      הנקודה היא שמעבר לפרקים עצמם, המארז מכיל עוד מיליון תוספות מיוחדות, רצועות קומנטרי וחומרים שכל מי שמתעניין בסדרה (כמוני למשל), יהנה מהם במיוחד.
      לגבי השאלה הראשונה, נחמד לי דווקא לשמור על עמימות…
      וכמובן, תתחדשי על הבלוג החדש 🙂

  2. גזר גמדי הגיב:

    אני מתכוונת לצפות בכל הסדרה איתך שוב ! או לפחות בחלקה… אחת הסדרות הכי טובות אי פעם ! תתחדש !!!!!!!!!!

    סקוט פילגרים,אקסל,טאו לין,סדר חדש בארונית הדיוידי !
    איזה פוסט נפלא ומשמח !
    שבוע הבא אנחנו בקולנוע, היה מוכן !

להשאיר תגובה

