לאכול בעלי חיים

eating-animals.png

ברגע של שלווה סטואית, דיגמנה לוסי את ספרו החדש של ג'ונתן ספרן-פויר, "לאכול בעלי חיים".

בתום קריאת הספר החליטה לוסי שמהיום היא אוכלת רק עדשים, פיטרוזיליה ודגני פיטנס. היא אוהבת לקרוא בין שתיים לארבע (בזמן שכולם ישנים), ולמרות שהיא רוב הזמן מרכיבה משקפיים, יש לי תחושה שהיא עושה זאת בעיקר בגלל הפוזה. הסופרים הנערצים על לוסי הם: מארק האדון, ג'ון גרוגן, אשר קרביץ ומישל וולבק. הספר האחרון שקראה היה "כלב רץ" של דון דלילו. לוסי לא הצליחה לסיימו מאחר ולטענתה "הספר היה מבלבל אפילו חתולים". מה גם שבשום שלב בספר היא לא זוכרת כלב, כל שכן רץ.

הבעלים המאושרים, כלומר עדי (מ"הפינה של עדי"), היא זו שאחראית על צילום התמונה המלבבת ועל הצד הצמחוני של הבלוג (אני מוכרח לציין שגם לי הייתה תקופה צמחונית בחיי והיא ארכה בדיוק שעתיים מהרגע שסיימתי את "שנת הבשרים שלי" של רות ל.אוזקי ועד לסנדוויץ' הפסטרמה שזללתי ללא רחם עוד באותו ערב).

ג'ונתן היקר, אם אתה קורא את זה אתה מוזמן להגיב וד"ש לניקול!

פוסט זה פורסם בקטגוריה הפינה של עדי, פינת יצירה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על לאכול בעלי חיים

  1. גזרגמדי הגיב:

    גם יפה וגם אופה לוסלי שלי.
    תודה על האזכור בבלוג, כבר התחלתי להתגעגע לפינה שלי !
    😆

  2. לזרבוי הגיב:

    אל תחפש בית. תקים בית.
    זה זול (5 דולר לחודש או משהו), דורש ידע בסיסי יחסית או קצת עזרה מחברים אמיתיים ווירטואליים, ומשאיר אותך אדון לעצמך.

להשאיר תגובה

