אורזים

הידיעה על סגירת אתר בלוגלי ביאסה לי את הצורה מאחר והתמקמתי די בנוח באכסניה החביבה הזאת. בימים אלו אני מעביר את תוכן הבלוג לוורדפרס, ובינתיים יש לי קצת בעיות טכניות מטמטמות. הבלוג, למשל, נראה שונה במחשבים שונים. זה נורא. יש גם הבדלים בגודל הפונטים.. בקיצור, מצברח.

עד שאמצא דירה חדשה ברשת (אין לי זמן רב לעשות זאת), סביר שאמעט בפוסטים וכפי שנהוג לומר בשקופיות בכבלים "עמכם הסליחה". אני מנסה לבדוק אופציות אחרות מלבד וורדפרס ואם למישהו יש הצעות, אשמח לו יאיר את עיני.

נתראה בקרוב!

case.jpg

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אורזים

  1. אלעד הגיב:

    תנסה להציף את הבעיות בפורום של וורדפרס.קום:
    http://he.forums.wordpress.com
    מניסיון התוגבה די זריזה.

    בהצלחה!

כתיבת תגובה

