אבודימניה

אבודים מתקדמת בצעדי עשן שחור אל סיומה, והנה נעלמת לה עוד סיבה טובה לחיות. רגע לפני שאומרים שלום, ממש כמו ארוחה אחרונה לפני הגרדום, החלטתי לקבץ אסופת פארודיות ורגעים מצחיקים הנוגעים לסדרה ודמויותיה.
1. הארלי אומר Dude
הארלי הוא אחת הדמויות הכי חביבות בסדרה ("כולם אוהבים את הארלי"), ובכלל עושה רושם שיש לו את התפקיד הכי סבבה מבין כל הקאסט: הוא הולך, מנמנם, משחק מטקות עם סוייר, מחפש אוכל ומדבר עם אנשים מתים – מה יותר טוב מזה? הוידאו הבא הוא מקבץ של קטעים בהם הארלי אומר Dude מתוך כל העונות בסדרה. אזהרה: לוידאו הזה יש את "אפקט הקפה", משמע, מילה החוזרת שוב ושוב במשך פרק זמן ארוך עד אשר היא מאבדת את משמעותה ונשמעת כמו קלינגונית (וקטע וידאו שמכיל את המילה Dude במשך כמעט 4 דקות, בהחלט נחשב ארוך!).
2. דזמונד אומר Brotha
עוד דמות שאני מאוד אוהב בסדרה (בכלל, יש לי תחושה שדזמונד הוא דמות אהובה על כולם), שאיך שאני רואה אותה מתעורר בי דחף בלתי נשלט לפצוח בקריאת Brotha! הפרק בכיכובו, בו הוא קופץ בין שתי תקופות הוא לטעמי אחד הפרקים הטובים ביותר בסדרה. הקטע הבא הוא מקבץ אחוקיות שגורם לי להאמין כי בארץ הוא היה מסתדר מצוין.
3. סוייר אומר Son of a Bitch
אם תגידו לי שיש מעריץ של אבודים שלא אוהב את סוייר אני אגיד לכם שהוא לא באמת מעריץ של אבודים. האיש שהפך את "על עכברים ואנשים" לספר מספר אחת במועדוני קריאה בעולם, הבחור שבנים מעצבים לפיו את הזיפים שעל פניהם, הבנאדם שימצא לכל אחד מכם כינוי מצחיק ויביא אותה בפאנץ' ליין הכי נכון בשטח, מתחרע בקטע הבא עם רצף בן-זונה שלא הייתי סומך על MTV שישדרו אותו.
פארודיות על אבודים
הקטעים הבאים פשוט הרגו אותי מצחוק. הם נוצרו בידי Fine Brothers, באמצעות בובות והדיבוב שעשו להן פשוט ענק. במהלך הפארודיות מופיעות דמויות שונות מגיבורים, הארי פוטר, שודדי הקאריביים ועוד. מומלץ לראות אותם ברצף ולשם מזרן על הרצפה, שלא יכאב לכם כשתיפלו.
1. מלחמת הכוכבים
2. שודדי הקאריביים
3. הארי פוטר
4. שר הטבעות
5. אינדיאנה ג'ונס
6. גיבורים
7. באטמן
8. ניו-יורק יאנקיז
9. דמדומים
What Will Happen Next?
פוסט זה פורסם בקטגוריה ביקורת טלוויזיה, פארודיות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אבודימניה

  1. גזרגמדי הגיב:

    hahahahahahaha

    פוסט כביר ! אני לא מעכלת שבקרוב נגמר אבודים. פשוט כאב בלב ! כעת אגש לצפות שנית בפרקים האחרונים ולייבב כמו תינוק עם קקי בחיתול. אבוי. 😥

להשאיר תגובה

