אומנות בהשראת טאו לין

shoplifting-from-american-apparel-art.png

היום קיבלתי את שני הספרים של טאו לין, שהזמנתי לפני כשבועיים ואני שמח, כי הם כל כך יפים וחמודים שבא לי לאכול אותם.

מרוב עליצות נחתה עלי רוח יצירתית ולפיכך החלטתי לצלם את אחד הספרים (Shoplifting From American Apparel) במסגרת קולאז' שיצרתי בחדר תוך כמה שעות של ריפוי ועיסוק, לצלילי פס הקול של גלי (חדר שעכשיו מלא בגזריי לאישות, גו, והמון פירסומות של בשמים, ליפסטיקים ותכשרים לשיער).

כל העסק הזה גרם לי לחשוב שספרים עשויים לעורר השראה, לא רק במובן האינטלקטואלי אלא גם בפן היצירתי. חשבתי על זה שבניגוד להמון מוצרי צריכה אחרים (לא שאני משווה ספרים למקררים, ובכל זאת), איכשהו ספרים לא זוכים לחשיפה הסקסית שמגיעה להם.

תחום שיווק הספרות בארץ צולע למדי, ולמעט ראיון בלונדון וקירשנבאום, התקשקשות קלה ברדיו וביקורת אקראית בעיתונות, להמון אנשים קשה לקלוט את הייחודיות של חלק מהכותרים החדשים שיוצאים לאור ולכן אומנות בהשראת ספרים עשויה להיות פיתרון יצירתי מועיל.

בתקווה שיהיו לי מספיק רעיונות, כוח רצון וזמן פנוי, אשתדל להעלות מידי פעם צילומים ועבודות שייעשו בהשראת ספרים שמוצאים חן בעיני, ואם גם לכם בא אתם מוזמנים לשלוח תמונות.

עכשיו נותר לי רק לסיים את "התיקונים" של ג'ונתן פרנזן ומשם לצאת ולגנוב מחנויות אמריקן אפרל!

פוסט זה פורסם בקטגוריה WHERE IS MY MIND, פינת יצירה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אומנות בהשראת טאו לין

  1. שירה הגיב:

    טואוב! 😮

    ואני לחלוטין מסכימה איתך. זו אחת הסיבות שבגללן אני לא מסוגלת להבין את ההתלהבות הגורפת מ"מהפכת" הקינדל ושות'. זה נשמע קלישאתי ומה לא, אבל מבחינתי העטיפה והעיצוב הכולל הם חלק בלתי נפרד מהספר עצמו. קשה לי להכיל את הרעיון של "ספר" כמשהו שהוא אותיות דיגיטליות על מסך ותו לא.

    ואגב, לגבי פסטיבל הסופרים… אל תצטער שלא הלכת. מעבר למפגש המעולה והבאמת נדיר עם ג'ורדנו, ג'ונתן ספרן פוייר התגלה כפלצן מהמעלה הראשונה. דניאל מנדלסון היה מעניין, אם כי היה קצת מוזר להיות האדם הצעיר ביותר בחלל המכיל מעל 350 איש.

  2. גזרגמדי הגיב:

    מאוד יפה יצא לך ! אני מופתעת שהקולאז' טרם צץ עם קישור בטוויטר של מר טאו-אני אוהב את עצמי כל כך- לין החמוד.

    ספרים מעוררים השראת על, ועכשיו נתת לי רעיון מעולה לצילום. טנקיו.
    😆

כתיבת תגובה

