טאו לין מצייץ עלי בטוויטר שלו

coverage.png

ידעתי שהכוכבים זה רעיון טוב! אבל למה המרכאות כפרוש'? (נו, לפחות הן לא כפולות).

מה שמותיר אותי לתהות, מתי לעזאזל יש לו זמן לכתוב ספרים? והאם טאו לין יצייץ עלי שוב בטוויטר וילנקק לפוסט הזה ואני אעלה פוסט נוסף על ההתייחסות שלו לפוסט הזה וכך הלאה, לנצח נצחים, שנינו ניתקע בלולאה אינסופית, אני וטאו לין, טאו לין ואני.

האמת, נשמע נחמד דווקא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים קצרים, ספרות היא רכילות, ספרות פולחן. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על טאו לין מצייץ עלי בטוויטר שלו

  1. שירה הגיב:

    חחח גדול…

    טאו לין הוא מין ישות אינטרנטית שכזו שאם הייתי מקבלת שקל על כל פעם שהייתי נתקלת בשם שלו/באזכור שלו באיזשהו בלוג או מגזין ספרותי הייתי מיליונרית, והספרים שלו נמצאים כבר -נצח- בווישליסט שלי. לא הכרתי את העניין עם ההיקיקומורי שלינקקת אליו ואהבתי את זה נורא, זה היה יפה ומוזר.

  2. freak הגיב:

    האמת הוא הרג אותי עם הציוץ הזה – איך הוא הגיע לפוסט הזה בכלל? (וגם התגובה שלך הצחיקה אותי מאוד). יש לי תחושה שהוא הולך עם המחשב שלו להתקלח. באמת ישות אינטרנטית.

    אפרופו היקיקומורים – לא יודע אם ראית את "טוקיו!", אך אחד משלושת הסרטים המרכיבים אותו (זה שבוים ע"י בונג ג'ון-הו) עוסק בבחור היקיקומורי שמתאהב בשליחת פיצה. מאוד יפה ומרגש.

  3. שירה הגיב:

    הדרך היחידה שאני יכולה לחשוב עליה היא שאולי הוא גיגל את עצמו באפשרות חיפוש של בלוגים. שזה כנראה מה שהוא עושה בד"כ כשהוא לוקח את המחשב שלו להתקלח (בין השאר). מה אפשר להגיד, אכן ישות.

    לא ראיתי את הסרט, אבל זה נשמע מעניין.

  4. גזרגמדי הגיב:

    טאו לין השובב,לא חולה על עצמו בכלל. מברוק על ההתייחסות הסלבית ! 😛

להשאיר תגובה

