אגדות אנדרסון

ווס אנדרסון הוא ללא ספק קול ייחודי וצבעוני בנוף הקולנוע האמריקני. אם יצא לכם לראות כמה סרטים שלו ("משפחת טננבאום" או "עמוק במים" לדוגמא), וודאי שמתם לב שלבחור יש כמה מאפיינים סגנוניים שלא ניתן לפספס.

הסרטון הבא מציג כיצד היה נראה ספיידרמן החדש לו אנדרסון היה מביים אותו, ולמרות שהוא לא מושלם (חסרים בו ההקפדה והטקסטורות הצבעוניות האופייניות לו למשל), הוא עדיין מצחיק ומעורר חשק לראות את הבמאי האמיתי מביים איזה סרט סופר-הירוז אמיתי משלו.

לפני שנה בערך פירסם האמן הגרפי ניקולס גורוויץ' פסקול לסרט פיקטיבי של ווס אנדרסון בשם "צלמי העננים", המגולל את סיפורו של אירגון מלכותי בשם R.A.M.R.A.T, בו מגלם השחקן אלק גינס גנרל מלחמה סנילי לשעבר. מדובר בפסקול מדליק ביותר שבהחלט נשמע כמו משהו שאנדרסון עצמו היה יוצר לו The Cloud Photographers לא היה רק פרי מוחו הקודח של אמן הקומיקס בעל הזמן הפנוי.

את הפסקול ניתן להוריד דרך הבלוג החביב  Snore And Guzzle.

cloud.jpg

פוסט זה פורסם בקטגוריה מוסיקה, קולנוע אמריקאי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על אגדות אנדרסון

  1. ארז הגיב:

    אף פעם לא הצלחתי לאהוב את הסרטים של ווס אנדרסון. משהו תמיד נראה לי מלוקק מדי, ולא מתאים לי. אבל עדיין אני מת לראות את מר שועל המהולל. על אף ששמעתי שזה ווס אנדרסוני טיפוסי, זה נראה פשוט טוב.

    אהבתי מאוד את הלינק שבתגובה של נדב (לזרבוי). מצויין!

  2. freak הגיב:

    אני מודה שלעיתים מרחפת על סרטיו תחושת שיעמום קלה הנובעת מהסהרוריות של הדמויות, העלילות וההומור (ואני גם לא ממש משתגע על אוון ווילסון / מצד שני אני חולה על ביל מארי). אבל משהו במוזרות הזאת ובשפה הקולנועית שהוא מצליח ליצור קוסם לי.
    החלק הכי מוצלח בלינק אגב זה הקטע על על דיוויד לינץ' – אנשים שצוחקים ברקע בלי שום סיבה או הקשר זה ממש הוא.

  3. עמרי הגיב:

    פוסט נהדר, וגם הלינק של נדב, תודה. שונא לדחוף את עצמי, אבל בהקשר לאנדרסון כתבתי פעם משהו אקדמי-משהו שאולי יעניין את חובביו למרות/בכל זאת:

    http://maarav.org.il/musaf/index.php/2009/08/voice8

  4. פינגבאק: פסקול סרטיי # 3 | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

כתיבת תגובה

