טריילר: Snowpiercer

אחרי חודשים של ציפייה, הטריילר לסרט החדש של הבמאי הדרום-קוריאני המוערך בונג ג'ון-הו ("זיכרונות מרצח"' "המארח", "אימא"), Snowpiercer, סוף-סוף נוחת ברשת. עושה רושם שהיה שווה לחכות.
טילדה סווינטון, ג'יימי בל, כריס אוונס, ג'ון הארט ואחרים (בהם שחקנים דרום-קוריאניים כמו סונג קאנג-הו), מגלמים דמויות המנסות לשרוד ברכבת העושה את דרכה בעולם פוסט-אפוקליפטי שנקלע לעידן קרח חדש. אם ראיתם את הטריילר ששוחרר לפני זמן קצר ל"אליסיום", עם מאט דיימון, די מדהים לראות את הדמיון המסוים בין שני הסיפורים שכן גם "סנואופירסר", מתאר את ניסיונו של המעמד הנמוך למרוד כנגד המעמד העליון, עתיר הפריבילגיות. הסרט מבוסס על רומן גרפי צרפתי בשם "Le Transperceneige", ונחשב ליקר ביותר שהופק עד היום בקוריאה.
לגבי הטריילר: בהתחשב בכך שסרט האימה של בונג ג'ון-הו, "המארח", כלל בין השאר רגעים קומיים מפתיעים, לא היה מזיק לתבל גם את הטריילר של "סנואופירסר" בקצת הומור (בהנחה שיש) או לפחות להאיר יותר את הדינמיקה שבין הדמויות, במקום לקפוץ נורא מהר לאקשן ולפעולת המרד. אבל נו ביגי. הסרט עתיד לצאת בקוריאה בראשון באוגוסט. בארץ הוא נרכש להפצה ע"י סרטי שני (קולנוע לב), ולהפצתו בשווקים דוברי אנגלית אחראית החברה של האחים וויינשטיין.
וזה אחד הפוסטרים האהובים עלי, מתוך המקבץ הרחב שנוצר לכבודו (פשוט וואו):
SnowT
~
ומהמסך הגדול לקטן: ב"הוליווד ריפורטר" כבר מחממים מנועים לקראת האמי ומעלים סדרת מפגשים בין קבוצות שונות של כישרונות מסך. אני לרוב נלהב מהמפגשים הללו, שכן בדומה למפגש בין חבורת היוצרים הבאה, מדובר בסוג הסיטואציות שניתן בעיקר לדמיין: ארון סורקין ("חדר החדשות"), מתיו וויינר ("מד מן"), ד.ב וויס ("משחקי הכס"), בו וילימון ("בית הקלפים"), אלכס גנסה ("הומלנד") וקווין וויליאמסון ("The Following") – כולם מפטפטים בחדר אחד.
במהלך השיחה, וויינר מספר על המייל המרגיע שקיבל מסורקין בתקופה הרגישה בה איימו לנשל אותו מהבייבי המופתי שלו, וויליאמסון נזכר בתחושותיו לאחר שנפרד מ"דוסון קריק" והפתעת העונה: ארקון סורקין מתוודה שלא היה מתנגד לכתוב פרק ל"גירלז". להלן השיחה במלואה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה ביקורת טלוויזיה, בקרוב!, קולנוע קוריאני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על טריילר: Snowpiercer

  1. עידן הגיב:

    הוא מגיע לארץ!!!! ומקרינים את הסרט בפסטיבל אייקון בסינמטק תח אביב. שווה.

  2. אמיתי הגיב:

    נראה מעולה. לגמרי אראה את זה.

  3. פינגבאק: כשאברמוביץ' פגשה את גאגא | פְריק – מגזין אלטרנטיבי

כתיבת תגובה